- Szkoła za świadczone usługi żywienia nalicza i pobiera opłatę za miesięczne okresy rozliczeniowe, wystawiając i przekazując rodzicowi rozliczenie miesięczne.
- Naliczona opłata miesięczna obejmuje faktyczną ilość wydanych dziecku posiłków w danym miesiącu i jest płatna po zakończeniu miesiąca.
- Rodzic ma obowiązek odbierać rozliczenia miesięczne do 7-go dnia miesiąca następującego po każdym okresie rozliczeniowym oraz terminowo dokonywać wpłat. Od wpłat dokonanych po terminie naliczane są odsetki ustawowe za opóźnienie.
- Wpłaty za wyżywienie należy uiszczać w terminie do 15-go dnia miesiąca kalendarzowego następującego po okresie rozliczeniowym, wyłącznie przelewem na rachunek bankowy szkoły, umieszczając w tytule przelewu prawidłowy opis: imię i nazwisko dziecka, klasę, do której dziecko uczęszcza, miesiąc, za który wnoszona jest wpłata oraz tytuł wpłaty: „wyżywienie”.
Konto szkoły do wpłat: 96 1050 1328 1000 0022 3852 4041
- Brak uiszczenia opłaty w terminie skutkuje wykreśleniem dziecka ze stołówki po upływie 14 dni od terminu płatności i wstrzymaniem wydawania obiadów do czasu uregulowania zaległości. Nieuregulowane w terminie należności szkoły dochodzone będą na drodze sądowej.
- Rodzic ma obowiązek zgłaszania do sekretariatu głównego nieobecności dziecka na stołówce lub rezygnacje z korzystania z obiadu najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem tj. do godz. 12tej dnia poprzedzającego nieobecność. W dniu zgłoszenia obiad jest płatny i można go zabrać w pojemnikach rodzica.
Kontakt do sekretariatu głównego : tel 32 415 08 25 wew. 21 kom.: 601 073 353
Obiady będą wydawane od 13 września.
W załączeniu formularz zgłoszenia dziecka na stołówkę